Pozdrav,
u svom volvo-u s80 sa N.a. 2.4 motorom imam ugrađen zavoli OBD autogas. (Gp2012). Od kako sam kupio auto, imam problema sa greškom sa siromašnu smešu tokom vožnje na gas, a auto je u početku imao i nestabilan rad na ler, variranje obrtaja, kao i neko čudno ponašanje tipa da kad nestaje gas ne vraća ne benzin već da se ugasi.
Pošto volim da čačkam i imam nekog iskustva sa podešavanjem na svom prethodnom autu (sa europegas sistemom), pokušao sam da to sam rešimo, ali sam slučajno izbrisao u potpunosti podešavanja (moram da naglasim da je i softver nesrećno napisan i da sam imao nameru da prvo sve sačuvam).
Bilo kako bilo, bio sms kod dva majstora (niko drugi nije hteo ni da pogleda), koji praktično nisu znali šta da rade s ovim sistemom, majstor je zamenio membrane u isparivaču i to je rešilo problem Lera. i nekako sam na kraju i u kontaktu sa zavolijem uspeo da podesim parametre Dizni i odradim uspešno Self-calibration sa 1.13% greškom i offset -1.447 što bi trebalo da je ok.
međutim, dobijam grešku p0171 - system too lean.
Po zavolijevom uputstvu, kada probam da odradim map easy proceduru, vrednosti koje iscrta u onoj mapi/grafikonu su umesto u obliku blage krive, sasvim ravne za sve vrednosti kako benzinskih tako i gasnih Dizni.

Nisam siguran da li se vidi slika pa je možete videti i klikom na link:
Da li neko zna zbog čega se ovo dešava, kapiram da su loša očitavanja iako vremena dizni očitava normalno?
Gasni ecu je povezan na OBD, po zavolijevom uputstvu lambda sonde nisu povezane, MAP je OEM, nisam proverio kako je povezan ali ga očitava.
Već duže vreme mučim muku s ovim, rado BiH da platim ali koga god sam pitao u Nišu ne radi zavoli, tako da moram nekako sam da nađem rešenje problem. Rado BiH platio i ako bi neko mogao daljinski da mi reši problem, ako je nadam se smao u podešavanjima.
Hvala unapred na pomoć
u svom volvo-u s80 sa N.a. 2.4 motorom imam ugrađen zavoli OBD autogas. (Gp2012). Od kako sam kupio auto, imam problema sa greškom sa siromašnu smešu tokom vožnje na gas, a auto je u početku imao i nestabilan rad na ler, variranje obrtaja, kao i neko čudno ponašanje tipa da kad nestaje gas ne vraća ne benzin već da se ugasi.
Pošto volim da čačkam i imam nekog iskustva sa podešavanjem na svom prethodnom autu (sa europegas sistemom), pokušao sam da to sam rešimo, ali sam slučajno izbrisao u potpunosti podešavanja (moram da naglasim da je i softver nesrećno napisan i da sam imao nameru da prvo sve sačuvam).
Bilo kako bilo, bio sms kod dva majstora (niko drugi nije hteo ni da pogleda), koji praktično nisu znali šta da rade s ovim sistemom, majstor je zamenio membrane u isparivaču i to je rešilo problem Lera. i nekako sam na kraju i u kontaktu sa zavolijem uspeo da podesim parametre Dizni i odradim uspešno Self-calibration sa 1.13% greškom i offset -1.447 što bi trebalo da je ok.
međutim, dobijam grešku p0171 - system too lean.
Po zavolijevom uputstvu, kada probam da odradim map easy proceduru, vrednosti koje iscrta u onoj mapi/grafikonu su umesto u obliku blage krive, sasvim ravne za sve vrednosti kako benzinskih tako i gasnih Dizni.

Nisam siguran da li se vidi slika pa je možete videti i klikom na link:
Da li neko zna zbog čega se ovo dešava, kapiram da su loša očitavanja iako vremena dizni očitava normalno?
Gasni ecu je povezan na OBD, po zavolijevom uputstvu lambda sonde nisu povezane, MAP je OEM, nisam proverio kako je povezan ali ga očitava.
Već duže vreme mučim muku s ovim, rado BiH da platim ali koga god sam pitao u Nišu ne radi zavoli, tako da moram nekako sam da nađem rešenje problem. Rado BiH platio i ako bi neko mogao daljinski da mi reši problem, ako je nadam se smao u podešavanjima.
Hvala unapred na pomoć
Comment