Očigledno je da pojedini majstori kod nas nisu baš edukovani za ovakav tip motora. Kod bilo koga da sam otišao ili pozvao, svako mi je pričao istu priču. Da su to loši motori, da auto prodam što pre, kupim lepo nekog dizelaša itd... Elem, skinuo sam turbinu, odneo u servis i izvršili kompletno ispitavanje, gde se pokazalo da je u fabričkom stanju. Lično sam prisustvovao testiranju, i dobio sve izmerene parametre (4000 din usluga). Pre toga sam bio u jednom našem servisu u Kg-u, gde mi je vlasnik servisa odmah rekao da mora da se menja srce turbine, bez ikakvog ispitivanja.
Pored turbine smo skinuli i katalizator, kako bi ga odneo u servis na unutrašnje čišćenje (50 evra).
Posle svega, urađen je mali servis, gde smo sipali malo gušće ulje Total 5w40, ranije je bilo 0w30, rađena je i dekarbonizacija motora, proveravao bobine, svećice i sve 4 su potpuno iste sa odličnim sagorevanjem benzina, i na žalost ništa se nije promenilo.
I dalje se pojavljivao beli dim iz auspuha, trzanje u vožnji, i ista potrošnja ulja.
Rešio sam da sipam adtitiv koji sprečava belo/plavi dim iz auspuha, ali njegovo pravo dejstvo se ostvarilo tek posle nekih 1000 km-a, dima više nije bilo.
Ostala potrošnja ulja i trzanje pri ubrzanju.
Primetio sam kada auto vozim pri velikim usponima, kada se baš dobro zagreje, on počinje da PUŠI oko turbine. Shvatio sam da je u pitanju turbo crevo za ulje. Zamenjeno je, sada auto troši oko 0.4L ulja na 100 km-a.
Za trzanje sam rešio da oprobam neki aditiv za benzin, sipao sam jedan za čišćenje ventila, posle nekog vremena dva puta za čišćenje dizni, u mogu sa sigurnošću reći da motor daleko manje trza.
Prešao sam do sada oko 40000 km.
Za potrošnju ulja i dim, mislim da je u pitanju dihtung glave motora ili gumice ventila, svakao to planiram da rešim sledeće godine.
Ako neko ima bolji predlog neka piše.
Pored turbine smo skinuli i katalizator, kako bi ga odneo u servis na unutrašnje čišćenje (50 evra).
Posle svega, urađen je mali servis, gde smo sipali malo gušće ulje Total 5w40, ranije je bilo 0w30, rađena je i dekarbonizacija motora, proveravao bobine, svećice i sve 4 su potpuno iste sa odličnim sagorevanjem benzina, i na žalost ništa se nije promenilo.
I dalje se pojavljivao beli dim iz auspuha, trzanje u vožnji, i ista potrošnja ulja.
Rešio sam da sipam adtitiv koji sprečava belo/plavi dim iz auspuha, ali njegovo pravo dejstvo se ostvarilo tek posle nekih 1000 km-a, dima više nije bilo.
Ostala potrošnja ulja i trzanje pri ubrzanju.
Primetio sam kada auto vozim pri velikim usponima, kada se baš dobro zagreje, on počinje da PUŠI oko turbine. Shvatio sam da je u pitanju turbo crevo za ulje. Zamenjeno je, sada auto troši oko 0.4L ulja na 100 km-a.
Za trzanje sam rešio da oprobam neki aditiv za benzin, sipao sam jedan za čišćenje ventila, posle nekog vremena dva puta za čišćenje dizni, u mogu sa sigurnošću reći da motor daleko manje trza.
Prešao sam do sada oko 40000 km.
Za potrošnju ulja i dim, mislim da je u pitanju dihtung glave motora ili gumice ventila, svakao to planiram da rešim sledeće godine.
Ako neko ima bolji predlog neka piše.
Comment