Najava

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT 508 (2011) 1.6b 156ks THP Motor - Pomoć

Collapse
X
 
  • Vreme
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Očigledno je da pojedini majstori kod nas nisu baš edukovani za ovakav tip motora. Kod bilo koga da sam otišao ili pozvao, svako mi je pričao istu priču. Da su to loši motori, da auto prodam što pre, kupim lepo nekog dizelaša itd... Elem, skinuo sam turbinu, odneo u servis i izvršili kompletno ispitavanje, gde se pokazalo da je u fabričkom stanju. Lično sam prisustvovao testiranju, i dobio sve izmerene parametre (4000 din usluga). Pre toga sam bio u jednom našem servisu u Kg-u, gde mi je vlasnik servisa odmah rekao da mora da se menja srce turbine, bez ikakvog ispitivanja.
    Pored turbine smo skinuli i katalizator, kako bi ga odneo u servis na unutrašnje čišćenje (50 evra).
    Posle svega, urađen je mali servis, gde smo sipali malo gušće ulje Total 5w40, ranije je bilo 0w30, rađena je i dekarbonizacija motora, proveravao bobine, svećice i sve 4 su potpuno iste sa odličnim sagorevanjem benzina, i na žalost ništa se nije promenilo.
    I dalje se pojavljivao beli dim iz auspuha, trzanje u vožnji, i ista potrošnja ulja.
    Rešio sam da sipam adtitiv koji sprečava belo/plavi dim iz auspuha, ali njegovo pravo dejstvo se ostvarilo tek posle nekih 1000 km-a, dima više nije bilo.
    Ostala potrošnja ulja i trzanje pri ubrzanju.
    Primetio sam kada auto vozim pri velikim usponima, kada se baš dobro zagreje, on počinje da PUŠI oko turbine. Shvatio sam da je u pitanju turbo crevo za ulje. Zamenjeno je, sada auto troši oko 0.4L ulja na 100 km-a.
    Za trzanje sam rešio da oprobam neki aditiv za benzin, sipao sam jedan za čišćenje ventila, posle nekog vremena dva puta za čišćenje dizni, u mogu sa sigurnošću reći da motor daleko manje trza.
    Prešao sam do sada oko 40000 km.
    Za potrošnju ulja i dim, mislim da je u pitanju dihtung glave motora ili gumice ventila, svakao to planiram da rešim sledeće godine.
    Ako neko ima bolji predlog neka piše.

    Comment


    • #17
      Gumice ventila se testiraju tako da pustiš zagrejan motor da radi na leru par minuta i naglo dodaš i pustiš gas, ako je u****o ulje biće plavi dim. Beli dim je posledica vode u izduvnom sistemu koji može biti od zaptivača ali onda gubi tečnost ili kondenzat u auspuhu koji je normalna pojava.
      Potrošnja ulja je za neke motore normlna čak toliko da bih ga ja proglasio spremnog za generalnu ali nije
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment


      • #18
        Hvala Dora na prostom odgovoru koji sadrži puno informacija Np, ovakav odgovor bi trebao da zna svaki majstor!? Meni se baš takav slučaj i dešava, kada mi auto radi u mestu neko vreme (zagrejan), i kada krenem napred vidim preko retrovizora da iz auspuha izlazi plavičasti dim. Najviše mi se dešava na granici kada čekam u koloni duže vreme sa upaljenim motorom (bez dima na leru), i kada krenem napred eto ga dim
        Svakako ću probati prvo pre skidanja glave motora, da se skine poklopac glave motora i uz odgovarajući alat da se zamene gumice ventila. Neki kažu da postoji neki specijalni alat za skidanje gumica ventila bez skidanja glave motora, šta mislite o tome?
        Last edited by kgman834; 08.09.2023, 21:02.

        Comment


        • #19
          Jesi probao da izmeriš kompresiju?

          Comment


          • #20
            Kompresija mu je 8,8,11,11 sa leva na desno po cilindrima,

            Comment


            • #21
              Vrlo neujednačena kompresija. Velika razlika između cilidara. Usmeri svoju pažnju na tu stranu.

              Comment


              • #22
                Iz tog razloga i mislim da je u pitanju dihtung glave motora, a možda su i karike...

                Comment


                • #23
                  Originalno postavljeno od kgman834
                  Kompresija mu je 8,8,11,11 sa leva na desno po cilindrima,
                  To je veoma loša kompresija, 8 je za generalnu u ne sme da bude tolika razlika. Teorijski je moguće da je zaptivač izgoreo izmedju 2 cilindra i da propušta kompresiju izmedju 2 cilindra. Za teflone si i sam utvrdio na grani9ci da ne valjaju...
                  Kompresija od 7,8 pa na gore ukazuje na karike da su loše a manja od 4 da su ventili loši.
                  U svakom slučaju sa tom kompresijom glava ide dole.
                  Što se teflona tiče ako majstor želi može menjati teflone bez skidanja glave, nije uobičajeno ali se radi..
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment


                  • #24
                    Sramota koliko u Srbiji majstori izbegavaju ovaj motor, toliko da mi pojedinci traze 800e za veliki servis bez garancije da ce moci da radi kako treba! Glavni problem ovde jesu usisni ventili i nagomilavanje karbona zato je potrebno skinuti glavu barem kod mene na C4 GP jer ne moze da se pridje zbog malog prostora ispod haube. Zameniti gumice ventila i ocistiti komplet sve ventile. Takodje obavezno pri zameni lanca zameniti i varijabilnu remenicu bregaste i ventil tj solenoid bregaste. Ja sam sa autom prezadovoljan i nema sanse da poslusam dundjere koji pojma nemaju. U fazonu sam da kupim set za zupcenje i da sam krenem u akciju jer doza ne znanja za THP i TSI WV motore prelazi svaku granicu

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎