Najava

Collapse
No announcement yet.

Kod za "fabricki" i ostali Landi...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Vreme
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Tako sam i pretpostavljao. Sme li da vozi ovako na gas još koji dan? Da neće da se "pokarambasi" nešto još gore?

    Comment


    • #32
      Recimo da u daljoj eksploataciji,najviše trpi Katalizator,izduvni ventili i njihovi sicevi,delimično klipovi,klipnjača,tadilica,leteći i ležeći ležajevi.Sve u svemu,jeftinije mu je da vozi na benzin.
      A to što su mu dizne crkle tako brzo,crćiće mu i druge nove,ako im ne bude promenio poziciju montaže.Nije ni prvi ni poslednji kome se ovo dešava sa famoznom "Fiatovom fabričkom ugradnjom".Te dizne,kad su montirane,kako treba,u 99% slučajeva traju između 100kkm i 150kkm.Namontirao sam preko 800 kompleta tih dizni i sve rade,a Fiat na montiranih 20.000 vozila ima 50.000 pokvarenih dizni.Ne treba biti majstor pa ukapirati,da je neko nešto tu uprskao,to jest igrao

      Comment


      • #33
        Gde ih fijat montira i gde treba da se izmeste?

        Comment


        • #34
          Montira ih ispod usisne grane,okrenute napopačke.Ulje iz usisne grane se sliva direktno u plinske dizne(to ih uništi),kad motor stoji.A izmestiti po volji,samo da bude na način da se ne mogu puniti uljem.Prelistaj temu od početka,sve je već objašnjeno

          Comment


          • #35
            Da li pomaže išta ako se motor ugasi na benzinu, odnosno da li su u tom slučaju gasne dizne zatvorene ili se i dalje to ulje sliva u njih? Laik sam, ne poznajem im konstrukciju, zato i pitam. I da li brže stradaju dizne u slučaju kada se auto manje vozi/eksploatiše, ili to nema veze? Punto koji sam pomenuo je star malo više od 3 godine i prešao je samo 25.000 km (uglavnom kratkih relacija), a moj ima malo više od dve godine i 38.500 km i za sada nemam nikakvih problema. Ili je to od slučaja do slučaja, kako se kome zalomi?

            Comment


            • #36
              ne pomaze,manje vozis-manje se haba,kako se kome zalomi,a uglavnom se zalomi

              Comment


              • #37
                Originalno postavljeno od Saša Pogledati poruku
                Da li pomaže išta ako se motor ugasi na benzinu, odnosno da li su u tom slučaju gasne dizne zatvorene ili se i dalje to ulje sliva u njih? Laik sam, ne poznajem im konstrukciju, zato i pitam. I da li brže stradaju dizne u slučaju kada se auto manje vozi/eksploatiše, ili to nema veze? Punto koji sam pomenuo je star malo više od 3 godine i prešao je samo 25.000 km (uglavnom kratkih relacija), a moj ima malo više od dve godine i 38.500 km i za sada nemam nikakvih problema. Ili je to od slučaja do slučaja, kako se kome zalomi?
                kao što reče Gorky,uglavnom se zalomi,mogu ti reći u 90% slučajeva,a možda i više.Nije to slučaj samo u Srbiji, i u Italiji je Fiat napravio istu takvu kupusijadu na Pandi i Puntu.Gomila svedoči o tome

                Comment


                • #38
                  O.K, hvala vam na odgovorima, preneću drugaru a i meni samom je jasnije šta mi je raditi ako se to takođe desi. A nadam se da neće. Uostalom, uređaj se do sada sigurno isplatio (bar u mom slučaju) pa i da ga počupam i ugradim novi/drugi, nije strašno, preživeću.

                  Comment


                  • #39
                    Ne znam gde bih pitao, pa hajde ovde: ima li ovaj Landi Renzo sistem u kragujevačkom Classicu filter tečne faze gasa? Pretpostavljam da je onaj između isparivača i dizni filter gasne faze? Pitam zato što mi ovi u ovlašćenom menjaju samo taj filter gasne faze, odnosno jedino on bude na ispostavljenom računu? Da nije taj drugi filter neki koji se samo čisti, odnosno ne menja novim? Malopre sam video fotku šta je ispalo posle 20.000 km iz filtera tečne faze jednog SX4 (skoro "šaka" metalnih opiljaka) koji je upravo došao sa servisa gasnog uređaja, pa me to malo zabrinulo...

                    Comment


                    • #40
                      cod

                      Posto se u ovoj temi govorilo o dijagnostici za landi da pitam i ja zasto kad prikacim mog fiata na dijagnostiku izadje mi greska err.code:c01 da li je problem u tome sto je zakljucana il je problem u kablu.I ako je zakljucana da li je u opste moguce uspostaviti vezu sa ecu psto sam nasao neki programcic Plus Max 2010 i preko njega sam se konektovo al ocitava samo vreme ubrizgavanja.pozz

                      Comment


                      • #41
                        Landi omegas plus LC02

                        Drugari sa kojim programom mogu da podesim temperaturu za prebacivanje sa benz. na gas. Plus max 2010 se konektuje ali pošto nemam registrovanu verziju ne mogu da pristupim podešavanju

                        Comment


                        • #42
                          Fabricki plin landirenzo

                          Pozdrav,imam zafiruc 2012 1.4 turbo sa fabrivkim landirenzo uredjajem.ne postoji poseban dzek na plinskom kompijuteru za dijagnostiku.ne mogu naci majstora koji moze da pristupi racunaru.u ovlascenom servisu(autopromet opel) ne mogu ni oni.kazu da nemaju dijagnostiku za takve automobile koja nisu prodavana kod nas(auto uvezen iz italije). Moguce verovatno samo preko obd.Da li neko zna kako pristupiti kompijuteru za autogas?

                          Comment


                          • #43
                            Originalno postavljeno od Bekbetoven Pogledati poruku
                            Drugari sa kojim programom mogu da podesim temperaturu za prebacivanje sa benz. na gas. Plus max 2010 se konektuje ali pošto nemam registrovanu verziju ne mogu da pristupim podešavanju
                            Moraš imati kod za otključavanje programa, ja ga nemam.

                            Originalno postavljeno od Kizamiii Pogledati poruku
                            Pozdrav,imam zafiruc 2012 1.4 turbo sa fabrivkim landirenzo uredjajem.ne postoji poseban dzek na plinskom kompijuteru za dijagnostiku.ne mogu naci majstora koji moze da pristupi racunaru.u ovlascenom servisu(autopromet opel) ne mogu ni oni.kazu da nemaju dijagnostiku za takve automobile koja nisu prodavana kod nas(auto uvezen iz italije). Moguce verovatno samo preko obd.Da li neko zna kako pristupiti kompijuteru za autogas?
                            Neverovatno mi je koliko su ovlašćeni servisi tupiglupi za ovaj problem, sve je više takvih automobila ali koju god marku da pitam dobiću odgovor da takav auto (farički ugradjen) ne postoji ili da oni ne znaju kako da pristupe...

                            U problemu si jer je nekad veoma teško isključiti taj sistem i ugraditi nov, i tu je odgovor nema pristupa modulu za autogas i ko te džebe..
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment


                            • #44
                              Sto bi znacilo da idem za Italiju,Nemacku da resim problem.prosto ne moguce da niko u Srbiji to ne moze da resi.

                              Comment


                              • #45
                                Ne znam šta da ti kažem, ja bih voleo da rešavam te stvari ali nemam mogućnost, da kupujem skupe alate za par auta još nije vreme..

                                Decenijama savetujem ljude da ne kupuju aute iz inostranstva sa ugradjenim gasom ali džabe..
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X