Najava

Collapse
No announcement yet.

Zavoli OBD problem sa mapiranjem

Collapse
X
 
  • Vreme
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Naravno da je moguce. Lose podesen plin zezne da motor jako lose radi na benzin. Istekaj plin skini klemu na koji sat. I onda upali auto i uci ga. Moras da ga vozis u svim rezimima da nauci kompletnu mapu. Nemoj da forsiras. Znaci lagano i normalno. Potrebno par dana. E onda plin podesavaj. Nadji koliki je normalan pritisak plina kod zavoli. Podesi ga. Naravno kad je auto na radnoj temperaturi. I nakon tog pustas kalibracija plinskih injektora. I onda par dana vožnja pa popravis mapu. Trimovi ne bi smjeli toliko da idu u minus plus ako je sve ispravno na autu.

    Molim te provjeri imas li fals zrak gdje. Obicno neko crijevo napukne ili kraj njega pusta. Takodje glupo zvuči ali i mjerac ulja utice na fals zrak. Znaci mora da bude fino ustekano i da dihta. I naravno obrati paznju na pritisak pumpe goriva. Mnogo zna da zeza i mapu i svasta nesto. Izmjeri joj pritisak. Takodje ako je auto dugo na plinu ne bi bilo lose prije svega očistiti injektore u ultrazvucnojn kadici. 10 do 15 % bolje auto vuce. Vracas krepale konje. Mirniji rad motora, manje cekicanje itd. Praktikuj aditiv bar 3 4 puta godišnje. I auto ce biti preporodjen.

    Poslato sa PGT-N19 pomoću Tapatoka

    Comment


    • #17
      Originalno postavljeno od hirurg83
      Naravno da je moguce. Lose podesen plin zezne da motor jako lose radi na benzin. Istekaj plin skini klemu na koji sat. I onda upali auto i uci ga. Moras da ga vozis u svim rezimima da nauci kompletnu mapu. Nemoj da forsiras. Znaci lagano i normalno. Potrebno par dana. E onda plin podesavaj. Nadji koliki je normalan pritisak plina kod zavoli. Podesi ga. Naravno kad je auto na radnoj temperaturi. I nakon tog pustas kalibracija plinskih injektora. I onda par dana vožnja pa popravis mapu. Trimovi ne bi smjeli toliko da idu u minus plus ako je sve ispravno na autu.

      Molim te provjeri imas li fals zrak gdje. Obicno neko crijevo napukne ili kraj njega pusta. Takodje glupo zvuči ali i mjerac ulja utice na fals zrak. Znaci mora da bude fino ustekano i da dihta. I naravno obrati paznju na pritisak pumpe goriva. Mnogo zna da zeza i mapu i svasta nesto. Izmjeri joj pritisak. Takodje ako je auto dugo na plinu ne bi bilo lose prije svega očistiti injektore u ultrazvucnojn kadici. 10 do 15 % bolje auto vuce. Vracas krepale konje. Mirniji rad motora, manje cekicanje itd. Praktikuj aditiv bar 3 4 puta godišnje. I auto ce biti preporodjen.

      Poslato sa PGT-N19 pomoću Tapatoka


      Hvala na odgovoru. Zamenio sam neka sumnjiva vakuum crevca i bio da operem dizne, navodno je jedna bila zapušena. Ustanovio sam da mi je i klapna za usis toplog/hladnog vazduha zaglavljena na uvlačenje toplog vazduha (temperatura usisnog po dijagnostici je bila +76 stepeni) i to ću danas posle posla da sredim. Sad se LTFT smirio i oko nule je, a STFT uglavnom do +-10, u nekim trenucima naglog ubrzavanja ili pustanja pedale gasa zna da napravi trenutne retke pikove +-15. Ovo govorim za vrednosti na benzinu. Lambda sonda prikazuje osiromašenje smeše pri dodavanju gasa. Kapiram da verovatno imam još negde problem, pa sam zakazao kod majstora pregled auta.

      Zvao sam i AGS, trenutno su prezauzeti, ne mogu ni da mi zakažu termin mada će pokušati da mi izađu u susret, a mene čeka put u inostranstvo sledeći vikend, pa moram da probam ako mogu da svedem situaciju na prihvatljivu, ne vozi mi se baš na benzin do Nemačke.

      S toga jedno pitanje, našao sam da pritisak Zeta isparivača treba da bude 1.2 bar, u programu vidim Gas pressure (pritisak isparivača" i Delta Gas pressure (čini mi se razlika između pritiska na usisnoj i pritiska gasa), koji od ova dva treba da bude 1.2 bar? Da li treba da budu konstantni pritisci, kod mene vidim da variraju oba?

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎