Naravno da je moguce. Lose podesen plin zezne da motor jako lose radi na benzin. Istekaj plin skini klemu na koji sat. I onda upali auto i uci ga. Moras da ga vozis u svim rezimima da nauci kompletnu mapu. Nemoj da forsiras. Znaci lagano i normalno. Potrebno par dana. E onda plin podesavaj. Nadji koliki je normalan pritisak plina kod zavoli. Podesi ga. Naravno kad je auto na radnoj temperaturi. I nakon tog pustas kalibracija plinskih injektora. I onda par dana vožnja pa popravis mapu. Trimovi ne bi smjeli toliko da idu u minus plus ako je sve ispravno na autu.
Molim te provjeri imas li fals zrak gdje. Obicno neko crijevo napukne ili kraj njega pusta. Takodje glupo zvuči ali i mjerac ulja utice na fals zrak. Znaci mora da bude fino ustekano i da dihta. I naravno obrati paznju na pritisak pumpe goriva. Mnogo zna da zeza i mapu i svasta nesto. Izmjeri joj pritisak. Takodje ako je auto dugo na plinu ne bi bilo lose prije svega očistiti injektore u ultrazvucnojn kadici. 10 do 15 % bolje auto vuce. Vracas krepale konje. Mirniji rad motora, manje cekicanje itd. Praktikuj aditiv bar 3 4 puta godišnje. I auto ce biti preporodjen.
Poslato sa PGT-N19 pomoću Tapatoka
Molim te provjeri imas li fals zrak gdje. Obicno neko crijevo napukne ili kraj njega pusta. Takodje glupo zvuči ali i mjerac ulja utice na fals zrak. Znaci mora da bude fino ustekano i da dihta. I naravno obrati paznju na pritisak pumpe goriva. Mnogo zna da zeza i mapu i svasta nesto. Izmjeri joj pritisak. Takodje ako je auto dugo na plinu ne bi bilo lose prije svega očistiti injektore u ultrazvucnojn kadici. 10 do 15 % bolje auto vuce. Vracas krepale konje. Mirniji rad motora, manje cekicanje itd. Praktikuj aditiv bar 3 4 puta godišnje. I auto ce biti preporodjen.
Poslato sa PGT-N19 pomoću Tapatoka
Comment